FANDOM

Tutorial-ul este prima etapă de după crearea account-ului, acesta fiind o instruire a celui care dorește să înceapă game-ul, fiind vorba despre explicarea amănunțită a îndemânărilor (skill-urilor) de tip Free to Play adică Non-Membrii.

Ajutor pentru terminarea cu succes al tutorial-ului Edit

În cele ce urmează, veți avea o intreagă listă de sugestii, tradusă în limba română, pentru terminarea tutorial-ului:

1. După ce a-ți terminat crearea contului, alegeți-vă o lume, pe cât posibil mai puțin aglomerată, pe domeniul English, de preferabil:

  -> World Select -> World X, click -> Log In -> Username: numele account-ului dvs. -> Password: parola dvs. -> Log In

2. Selectați-vă ce tip de Mouse aveți: de tip 1 button sau 2 button (mai pe scurt cate butoane aveți la mouse, fară a lua în considerare scroll-ul (rotița):

  -> 2 Button/1 Button, click -> Next

3. Selectați-vă ce tip de caracter doriți să fiți (Male/Female). ATENTIE: Nu este obglitatoriu, să vă selectați sexul dvs. (barbat/femeie) din realitate! Puteți să vă schimba-ți oricând doriți caracterul în joc, după terminarea tutorial-ului!

  -> Male/Female (Barbat/Femeie), click -> Next

4. Selectați-vă ce tip de păr doriți, culoarea acestuia, culoarea pielii, barbă, mustață. Dacă alegeți secțiunea Randomise, caracterul dvs. se va transforma la cel inițial.

  -> Hair (culoare, tip) -> Skin (culoare, tip)-> Next

5. Selectați-vă ce tip de îmbracăminte doriți să aveți (tricou, panatalon, maieu, etc), cu ajutorul săgeților de pe ecran din stânga și dreapta termenilor: torso, arms, wrists, legs, feet.

  -> Torso, arms, wrists, legs, feet (culoare,tip) -> Confirm

Odată ce selectat opțiunea Confirm nu mai puteți schimba nimic, la caracterul dvs. până la terminarea Tutorial-ului

6. Începeți convorbirea cu Runescape Guide. Citiți cu atenție ceea ce vă spune după care selectați opțiunea Click here to contiune

  Click pe Runescape Guide -> Click here to continue

7.

Also on FANDOM

Random Wiki